Підручники:
2. Підручник "Сходинки до інформатики" 2 клас. АвторО.В.Коршунова
3. Підручник "Сходинки до інформатики" 2 клас.Автори І.Т. Зарецька та ін.
Зошити:
1. Зошит "Сходинки до інформатики 2 клас" Автори: Г.В.Ломаковська, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінд, Ф.М.Рівкінд (завантажити)
2. Зошит "Сходинки до інформатики 2 клас" Автори: М.М.Корнієнко, С.М.Крамаровська, І.Т.Зарецька (завантажити)
3. Зошит "Сходинки до інформатики 2 клас" Автор: АвторО.В.Коршунова (завантажити)
Календарне планування:
Плани-конспекти уроків:
Тема 1. Комп’ютери та їх застосування (3 години)
- Інформатика як наука. Правила поведінки в комп’ютерному класі
- Сфери використання комп’ютерів
- Сучасні комп’ютери
Тема 2. Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером (9 годин)
- Основні складові комп’ютера
- Ще про складові частини комп’ютера
- Підготовка комп’ютера до роботи. Конкретне завершення роботи з комп’ютером
- Робочий стіл. Запуск програми на виконання з Робочого стола
- Як правильно вимкнути комп'ютер
- Клавіатура комп’ютера
- Призначення основних клавіш
- Вивчення клавіатури. Ознацомлення з клавішами "Enter", "Esc"
- Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping
Тема 3. Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси (5 годин)
- Інформація. Поняття про повідомлення
- Сприйняття людиною повідомлень
- Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень
- Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Робота з розвивальними програмами.
- Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями
- Короткі історичні відомості (від абака до нетбука)
Тема 4. Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси (5 годин)
- Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди
- Команди і виконавці
- Ознайомлення з поняттям алгоритму
- Виконавці алгоритмів. Алгоритми в нашому житті
- Графічний редактор Tux Paint
- Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей
- Створення об’єктів у середовищі графічного редактора, зміна значень їх властивостей. Збереження зображень
- Інструменти графічного редактора Tux Paint. Відкриття збережених зображень у редакторі
- Розфарбовування об’єктів в графічному редакторі
- Інструмент «Фігури». Додавання тексту
- Комбінування об’єктів, створення зображень
- Створення вітальної листівки з використанням графічного зображення редактора Tux Paint
- Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. У царстві букв і звуків. Голосні та приголосні
- Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. М’які та тверді приголосні
- Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Країни, мови яких ми вивчаємо
- Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики. Подорож країною математики
- Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Робота з розвивальними програмами.